divendres, 25 de març del 2011

S&M (Dave Aude rmx) - Rihanna



Avui us he penjat un videoclip d'una cançó de la Rihanna. El títol és S&M i la versió que s'escolta a Flaix FM és un remix de Dave Aude. Ara us explicaré una mica la vida de Rihanna i la de Dave Aude.

Robyn Rihanna Fenty (nom artístic: Rihanna) va néixer el 20 de febrer del 1988 a St. Michael (Barbados). És una cantant amb influències de pop, R&B, reggae i dance.

David Aude (nom artístic: Dj Dave Aude) va néixer 1979 a Nord Amèrica. La seva ocupació principal és la de DJ/remesclador, però també és productor. Cal dir que està a la llista dels millors DJ's del món, molts dels seus remix passen per Flaix FM. 


Aquí us deixo, a l'abril ja tornaré a publicar!


1 comentari:

  1. Hola, m'agrada molt aquest blog.
    Ami m'agrada molt aquesta emissora perì també flaixbac(jo també tinc un blog)
    Mira el meu blog de flaixbac:www.flaixbac-flaixbac.blogspot.com

    ResponElimina